Fent i desfent aprèn l’aprenent

25 04 2011

 Aquesta frase, em torna i retorna de la memòria, me la van transmetre la iaia i la tieta Pilar, com a actitud davant la vida, doncs bé, ara toca… DESFER!!!!! en la foto us adjunt l’avançament del meu jersei (per la calor) a part que encara em falten les mànigues, m’han quedat les parts de devant “desiguals”, diguem que la que vaig fer segona, l’experiència va ser un grau, en fi, paciència…. i a veure si l’acaboooooooo, fins l’hivern que bé tinc temps!, juas,juas, juas. Però bueno molt animada ja que per ser el primer que faig i totalment autodidacte!. Ah si, els fils són de PHILDAR model RUBAN num.6, molt agradable de treballar

Més coses, les següents foto són  més plaents, són uns angelets  TILDA que s’han enfilat al meu mirall (si en voleu comprar kits per fer els distribuidors són PANDURO HOBBY, ho podeu trobar al següent enllaç, tot i que en les botigues de patchwork també en venen), són de roba i farcides de espuma, i com que no domino molt la màquina de cosí les faig a mà (bé, de moment no en faré cap més, ja m’ha passat l’inquietud). Per cert, tan la calaixera com el mirall de la fotografia els he restaurat jo! (i el mirall el vaig trobar a les deixalles!)

I per últim, unes fotografies del NINO, per acabar d’arrodonir l’entrada. La primera la va fer la Immaculada el dia que va arribar…. es nota. La segona està feta avui, ja es veu la diferència!

Anuncis

Accions

Information

3 responses

25 04 2011
Xevi

La frase es bona! Però el jersey es fashion, deixa’l així!!!

25 04 2011
M. Carme

Una mica “desigual ” si que ho és, restaurar mobles ho fas més bé.

25 04 2011
Nuvoldebits

Ja veuràs un cop el faci de nou!!!!, i si no…. a la mare segur que li agrada, ji, ji,ji…..

Deixa un comentari

