Llibre electrònic

18 04 2011

Avui va de llibres, concretament del llibre de fotografies d’en Xevi (company de la meva germana). El tema és que arran del curset de publicació per IPAD, (que també em va “sugerir” ell a fer-el), volia fer una pràctica per asolir els coneixements, i la meva germana va tenir la idea de fer el llibre de fotografies en format electrònic!, fantàstic poguer treballar amb tan bones fotos, perquè un cop superat els problemes informàtics ha quedat una cosa crec que molt bé. Gràcies per la oportunitat i espero rebre crítiques constructives dels que hi accediu: l’enllaç. Realment està pensat basicament per accedir-hi amb IPAD però des de l’ordenador també si pot navegar. A veure si us agrada!

Anuncis

Accions

Information

3 responses

18 04 2011
Immaculada

Que bé tot plegat!
jejjejej cunyada del meu company!!

18 04 2011
Neus

Molt b! Ho he mirat x ordinador, encara no tinc el gust de tenir un iPad, jeje… Bona feina!!

18 04 2011
M. Carme

Jo també ho he mirat per l’ordinador, les fotos verticals es veuen més bé, les horitzontals són massa petites, però estan molt bé.

Deixa un comentari

