Twitter ofereix als publicitaris noves eines per fer seguiments d’usuaris

11 04 2011

A traves del “Follower Dashboard”, la xarxa de microblogging ofereix serveix per anuncis geogràficament rellevants com altres dades analítiques que permetrin refinar “les piulades” i analitzar els seguidors.

Aquest nou serveix s’ha presentat a l’Ad Age Digital Conference. El “Follower Dashboard” és una aplicació disponible pels anunciants que utilitzin “Twitter on Promoted Products” que permetràn a aquests comptes (pagant) accedir a serveis de georellevància de les piulades i així refinar la selecció de les audiències de cada campanya publicitaria en base aquesta informació.

El servei de georellevància es configurarà en base a les informacions que l’usuari actualitza en el seu perfil

Twitter envia diariament 140 milions de piulades! tot un negoci!. No està disponible a tots el païssos

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: