Mousse de Xocolata

2 03 2011

 

Jo que em pensava que era bona en informàtica, i tothom em parla de les receptes!!!, doncs apa aquí en va una altra.

Ingredients:

300gr de nata montada

200gr de xocolata de cobertura (tipus Nestlé postres)

150 ml de llet

Escalfar la llet i abocar-la a la xocolata feta a trossets, remenar fins que quedi la xocolata desfeta (personalment faig servir la Thermomix), quan estigui tebi, afegir a poc a poc la nata montada, es pot utilitzar també llet per montar (la pots guardar més dies i no l’has de comprar-la al últim moment) i montar-la amb un batedor (novament amb la Thermomix).

En la foto he fet servir la mousse per fer un pastís (aquests últims dies hem estat de celebració), llavors he posat menys llet i menys nata perquè tingués més consistència, crec que ha quedat bé!.

M.Carme (sense cognom) , el dia que vinguis a casa miraré de fer-t’el! (tu ja saps qui ets!, ja, ja, ja)

Per cert, avui record de visites. Gràcies germana!

Anuncis

Accions

Information

4 responses

2 03 2011
M. Carme

Quan vingui me l’hauràs de fer amb llet desnatada, la nata em fa mal.Per molts anys per la part que et toca.

2 03 2011
Nuvoldebits

Has tardat poc!!!!, bueno ja li direm a la Neus que faci un Coulant…. (encara no m’ha passat la recepta)

2 03 2011
Immaculada

La teva germana també té la recepta del colan si la vols (bé, ens la haurem d’intercanviar amb la Neus perquè són diferents!)
De res pel rècord de visites… ho agrairé eternament als meus amics del facebook!!
Ah! pels que no heu menjat aquest pastís…. boníiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisim

2 03 2011
M. Carme

Jo vull el pastis a més a més els coulants jajajaja

Deixa un comentari

